zwykły

Zmian nie bedzie duzo bo najwieksza to dach dwuspadowy, garaz od przodu na dwa auta i troche poszerzyc. A poza ty lekka zmiana z oknami co do wielkosci. nie mnożę razy dwa tylko tyle mówią za projekt domu pasywnego. zwykły projekt dom to mój architekt miejscowy za 5k by zrobił. 3 czy 4 pytałem o projekt typowo pasywny i między 100 a 150 była cena za projekt indywidualny. więc skoro znalazłem projekt który mi się podoba to nie będę przepłacać. ale z drugiej strony może się okazać że po adaptacji wiele taniej nie wyjdzie ale to uzgodnię z architektem. u siebie mam dwóch ale najlepszy kontakt z tym pierwszym z którym gadałem. myślę że te propozycję do zmian które bym chciał wprowadzić nie będą zbyt skomplikowane bo mnie się wydaja proste ale konstruktorem nie jestem.   ziemi byłby wyżej o jakieś 50cm. z grubsza tak to wygląda tu znalazłem o tych kablach grzewczych i fajna sprawa zamiast standardowej podłogówki. jeżeli będę miał klimatyzacja do domu warszawa izolowaną płytę fundamentową to jak powinno fachowo wyglądać podłoże? typu że na płytę dać styropian, wylewkę, kable, wylewkę, posadzkę? jakie grubości poszczególnych warstw powinny być aby było dobrze?, aby uzyskać większą wersję ze względu na to że marzy mi się taka przeszklona weranda z której będzie się wchodzić do domu i garażu to garaż chcę mieć na jednym poziomie z domem. domek na płycie fundamentowej ocieplonej a garaż na nieocieplonym fundamencie bym chciał zrobić i czy tak można to zrobić że dom na płycie a garaż na fundamencie? tą werandę też na fundamencie tradycyjnym. w takim przypadku to najpierw by trzeba było robić fundament a potem płytę? Ale zobaczy sie co powie architekt. Jezeli chodzi o dotacje to nie bede sie o to starac bo to jest bezsensu. Na pewno zrobie test szczelnosci i kamerke termowizyjna. Moze ten niemiecki certyfikat zrobie ale to sie jeszcze zobaczy.rozmawiałem dziś z architektem i takie zmiany co chcę w domu to nie ma szans jako adaptacja bo to wyjdą w sumie dwa różne budynki a adaptacja nie może zmieniać ogólnego wyglądu domu więc pod tym wzgledem lipa. ma też sprawdzić czy jest w stanie zaprojektować płytę fundamentową bo nie robił takiej jak chcę. z tego co mówił to u mnie strefa przemarzania jest na 1,2m i w urzędzie nie pozwolą zrobienia płyty w takiej formie jak wcześniej pokazywałem i tak jak ma wielu na tym forum. ale z drugiej strony nie robił tego więc pewnie sam tego dobrze nie wie. jeszcze mi sprawdzi czy na działce po wydzieleniu jej na dwie działki będę mógł postawić dom. z tego co patrzył to nie powinno być problemu ale to sprawdzi.
jeżeli chodzi o konstrukcję domu z BK to ponoć bez slupów po rogach się nie obędzie ale myślę że to najmniejszy problem. ogólnie to czas tak szybko zleciał że masakra bo miałem jeszcze wiele pytań a tu 1,5h minęło jak  http://klimatyzator.eu/klimatyzacja-do-mieszkan/ z bicza strzelił. najbardziej mnie rozjebało jak mówię mu o domu pasywnym a po chwili mówi że projektuje wszystko a teraz robi nawet oborę dla 600 krów. ja mu tu o pasywniaku a on mi o oborze.
to co najważniejsze to jak nie zaprojektuje płyty fundamentowej to będę musiał zostawić tradycyjny fundament czyli raczej z pasywniaka nici.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

