klasa

pytam czy też mieliście podobne problemy. szczerze mówiąc nie zastanawiałem się jeszcze nad wyposażeniem ale tez mi się to wydawało trochę bez sensu takie tłumaczenie. teraz będę pytał w o klasie gęstości 600 i gr.24cm i nie wydaje mi się że jest to zły materiał a nawet uważam że bardzo dobry. szkoda że nie mieli bloczków o różnej gęstości bo chciałem zobaczyć jeszcze 350, 400 i 500. gościu jeszcze twierdził że 500 też jest ok a lżejszych nie polecał. zastanawiało mnie jak spróbować osadzić pakiety w ociepleniu ale widziałem też XPS o gr.10cm frezowany i to naprawdę bardzo mocny materiał i nie umywa się do styropianu. dzięki frezowaniu wystarczy wyciąć odpowiednia ramkę, przykleić i dla pewności zakołkować i nie ma bata aby taki pakiet w tym nie wytrzymał. rewelacyjna sprawa. tylko szkoda że nie spytałem czym to docinać. widziałem gdzieś ale nie pamiętam gdzie jak ktoś drut mocował i do prądu i tym fajnie ciął. wicie dokładnie jak to zrobić? jakiś może schemacik? skoro nic nie piszecie to mam rozumieć że taki akumulator nie ma sensu? szkoda bo pomysł wydawał mi się ciekawy ale skoro to nie zadziała to trudno.
rozmawiałem dziś z gościem z firmy abakon który będzie mi prawdopodobnie robił projekt i pozytywnie się po tym nastawiłem. twierdzi że pod płytę u mnie może wystarczy wymiana gruntu na max 50cm i nie musi być głębiej. to znacznie obniży koszty. u mnie ta firma robiła jakiś czas temu dom i to był dom na płycie i nie było problemu. jeżeli badania gruntu to potwierdzą to będzie super. skoro nic nie piszecie to mam rozumieć że taki akumulator nie ma sensu? szkoda bo pomysł wydawał mi się ciekawy ale skoro to nie zadziała to trudno.
rozmawiałem dziś z gościem z firmy abakon który będzie mi prawdopodobnie robił projekt i pozytywnie się po tym nastawiłem. twierdzi że pod płytę u mnie może wystarczy wymiana gruntu na max 50cm i nie musi być głębiej. to znacznie obniży koszty. u mnie ta firma robiła jakiś czas temu dom i to był dom na płycie i nie było problemu. jeżeli badania gruntu to potwierdzą to będzie super. twierdził że w przypadku płyty punkty przemarzania inaczej się oblicza i temu nie musi być tradycyjnych ław. w środę się z nim spotkam i omówię swój przyszły projekt żeby wiedzieć na czym stoję i czy może być tak jakbym chciał.
może wreszcie rozwieje wątpliwości. tylko gorzej jak ten gościu nie będzie się nadawać a tylko robi takie wrażenie. jak http://przylacza.com.pl  on się nie nada to będę musiał zrezygnować z płyty bo w okolicy nikt mi już tego nie zrobi czyli lipa. już myślałem że to przegrana sprawa dopóki sobie nie przypomniałem że oni też zajmują się projektami indywidualnymi. jeszcze jest drugie ale według mnie trudniejsze zadanie bo tak na dobra sprawę to gdyby ktoś zrobił mi projekt tylko na płytę to resztę architekt z którym jako pierwszym rozmawiałem mógłby zrobić. tylko nie wiem jakby to mogło wyglądać. z drugiej strony jakby się coś w przyszłości działo z domem to jeden by zwalał winę na drugiego ze coś źle zaprojektował więc oby z jednym chłopem się udało. twierdził że w przypadku płyty punkty przemarzania inaczej się oblicza i temu nie musi być tradycyjnych ław. w środę się z nim spotkam i omówię swój przyszły projekt żeby wiedzieć na czym stoję i czy może być tak jakbym chciał.
może wreszcie rozwieje wątpliwości. tylko gorzej jak ten gościu nie będzie się nadawać a tylko robi takie wrażenie. jak on się nie nada to będę musiał zrezygnować z płyty bo w okolicy nikt mi już tego nie zrobi czyli lipa. już myślałem że to przegrana sprawa dopóki sobie nie przypomniałem że oni też zajmują się projektami indywidualnymi. jeszcze jest drugie ale według mnie trudniejsze zadanie bo tak na dobra sprawę to gdyby ktoś zrobił mi projekt tylko na płytę to resztę architekt z którym jako pierwszym rozmawiałem mógłby zrobić. tylko nie wiem jakby to mogło wyglądać. z drugiej strony jakby się coś w przyszłości działo z domem to jeden by zwalał kamerowanie kanalizacji Warszawa winę na drugiego ze coś źle zaprojektował więc oby z jednym chłopem się udało.bo ponoć też się zajmują projektami indywidualnymi a oni domy na płytach robią wiec tu myślę że nie będzie problemu. zobaczę co powiedzą.chciałbym jeszcze raz poruszyć temat akumulatora ciepła. z tego co pisaliście najlepszym na to sposobem jest woda bo ona najwięcej energii zgromadzi. nie widziało mi się robienia basenu pod domem a doradzaliście cysternę owinąć wełną i zakopać. teraz tak sobie myślę że zamiast wełny można użyć do tego proszek . będę musiał kiedyś do niego zadzwonić i zapytać jak to wygląda na dzień dzisiejszy z dostawami i jeżeli dalej za free to można dostać to byłoby to bardzo tanie źródło grzania. tylko uważam że problemem byłoby to że taki zbiornik nie mógłby być pod domem no chyba że zrobić tak jakby małą piwnicę, pod płyta byłby XPS, ściany byłyby żelbetowe i odstęp między ścianą a ziemią mógłby być przykładowo 1m i zamiast styropianu dałoby się właśnie ten proszek. fajnie by było jakby proszek mógłby być pod płytą ale myślę że chyba tak by się to nie trzymało za bardzo.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

