wyjątek

T ylko, ze w tej ”delikatnej” materii nie ma czegos takiego, jak falszywe zeznania, bo ktoz to moze stwierdzic… a wiec oskarzac mozna ile nie/wlezie… zupelnie bezkarnie… A i w przeciwna strone tez to dziala, bo gdyby nawet sam Franciszek nie wiem jak by sie natezyl i ile by nie pohukiwal, nie/stety nie ma to jednak mocy dowodowej… Najwiekszy kapital probuja na tym zbic gadzinowki rozszerzajac do maksimum pole swoich insynuacji… Jakims przedziwnym trafem to wlasnie one najbardziej kochaja Franciszka… Tak GazWyb, ktora na rekach by go POniosla i wynioslaby go na oltarze, jak i Polityka wypisujac regularne peany na jego czesc… Ten nader kuriozalny fakt moze nawet w slabo rozgarnietym i naiwnym jak dziecko w przedszkolu zasiac watpliwosci… czyje interesy sa tu reprezentowane zdecydowanie bardziej… boskie czy gadzie…. A propos Petza, to slowo pochodzi z jezyka idish, wiem bo moi dawni sasiedzi obdarzali sie tym okresleniem w chwili wylewnej i szczerej zlosci… Nie, nie „odwalę” się od Ciebie, bowiem to nie jest żaden argument, że ty chcesz, abym ja się od ciebie odwalił. A aby cię jeszcze bardziej pogrążyć, to przypomnę Ci, że według twojej pokrętnej logiki, to Hitler jest niewinny jak noworodek, jako że nie został on prawomocnie skazany za żadne zbrodnie popełnione w okresie pełnienia przez niego władzy. A nawet jeśli był on przedtem skazany na karę więzienia, to została ona unieważniona, jako że 100% legalnie został on bowiem kanclerzem Niemiec, co oczywiście było by niemożliwe, gdyby był on uważany przez prawo za przestępcę.
Tak więc jeśli uważasz arcybiskupa Paetza za niewinnego, to dlaczego nie protestujesz z powodu tej, skandalicznej wręcz, niesprawiedliwości, jakiej Watykan (w tym szczególnie Świętej Pamięci Święty Ojciec Święty Jan Paweł II) dopuścił się w stosunku do niego? Jakie są tego powody, o których ty milczysz?Ale my tu przecież nie dyskutujemy o Bogu pokój zagadek Warszawa Prawdziwym, czyli Idealnym, a tylko o ułomnym z definicji bogu chrześcijan czyli o Jezusie z Nazaretu.”
Synu Boga Chrzescijan czyli o Jezusie z Nazaretu – jesli idzie o scislosc.
W powyzszym traktujesz niejako owego ulomnego boga jako alternatywny czy rownolegly byt, wspolistniejacy z owym Bogiem idealnym, czysto spirytualnym.
Ilu wiec mamy tych Bogow? Moze wiecej niz na Olimpie?
Mam pytanie: skoro ten Idealny Bog nie ingeruje w materialny swiat, nie objawia sie, moze nawet nie wie o naszym istnieniu bo nie ma nad materia zadnej wladzy to co przekonuje Cie o Jego istnieniu?
Pomiedzy tekstami czterech Ewangelii nie ma w zasadzie wiekszych rozbieznosci. Sa tylko takie fragmenty, ktore ujmuje jedna z nich a inne nie. O ile wiem wspolczesni teolodzy do konca nie wykluczaja istnienia innych Ewangelii. Zauwazyc tylko chcialem, ze Ewangelie istniejace spisywane byly na kilka (kilkanascie, kilkadziesiat) lat po ukrzyzowaniu Chrystusa. Wszelki pierwowzor musialby byc, sila rzeczy, wczesniejszy a wiec pisany niemal ‚na biezaco’, bo troche trudno wyobrazic sobie przedchrystusowy Q. W samych Ewangeliach nie ma ani slowa o tym, ze ktos tam za Chrystusem szedl i spisywal jego slowa. Samo wiec istnienie Q… no coz… nie mowie ze jest niemozliwe, ale rownie dobrze moglo go nie byc.
No ale po co przywiazywac do tego taka wielka wage? Przeciez Jezus Chrystus byl takim samym czlowiekiem jak i my prawda? A nie zadnym tam Synem Boga. Zyl, umarl i na pewno nie zmartwychwstal, wiec przynajmniej w tej materii wszystkie Ewangelie zgodnie klamia prawda? A skoro lgaja w tej kwestii to moga rowniez lgac przy opisie cudow, przy okolicznosciach narodzin Chrystusa i wszedzie indziej.

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s