Nadruk

Wydrukowałem kilka kopii na tej maszynie. Kopie wychodziły z rysą od wałka. zamówiełm wałek, rozebrałem Drum Unit wymieniłem wałek i moim oczom ukazał sie komunikat C5102. To chyba komunikat dot silnika. no ale kilka minut wczesniej wszystko było ok za wyjątkiem właśnie porysowanego wałka. C 5102 to błąd silnika głównego. Jeśli nie pomaga reset błędu to…pozostaje wymiana silnika na nowy, ewentualnie wgranie nowego softu.
Dobrze radzę, nie warto oszczędzać na serwisie i grzebać samemu przy kopiarce
Jaki błąd popełniłem przy wymianie wałka skoro pokazał sie ten komunikat? C 5102 to błąd silnika głównego. Jeśli nie pomaga reset błędu to…pozostaje wymiana silnika na nowy, ewentualnie wgranie nowego softu. 1. wymieniłem silnik lewy na inny
– dalej błąd C-5102
2. wymieniłem silnik lewy na jeszcze inny, sprawdziłem wizualnie czy się kręci po odpaleniu kopiarki, kręcił się
– dalej błąd C-5102
3. wymieniłem silnik z prawej strony na silnik który kupiłem
– dalej błąd C-5102
4. podmieniłem moduł bębna czarnego
– dalej błąd C-5102
5. sprawdziłem ręcznie wszystkie bębny, czy nie ma oporu

U mnie zepsuty był silnik lewy, ten który jako jedyny jest głębiej schowany, jak wszystko porozkręcasz i ujrzysz już dwa silniki to popatrz w lewą stronę tam jest trzeci schowany za blachą silnik i to ten odpowiada za tą usterkę.

Zaopatrzyłem się w dwa silniki, jeden mi został na zapas, mogę go odstąpić za 100 zł. plus koszty przesyłki.
Dobrze radzę, nie warto oszczędzać na serwisie i grzebać samemu przy kopiarce

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

